اس ام اس شعر عاشقانه خنده دار - اس ام اس شعر خنده دار

تمامي حقوق "♥اس ام اس - فان♥ ஜღ♥ღஜ" براي نويسده محفوظ ميباشد




طراحي و سئو توسط حميدرضا شاهبداغي
محل تبليغات شما محل تبليغات شما
تبليغات

بانك قالب هاي وردپرس+آموزش


پيام مدير






امکانات ديگر

طراح : حميدرضا شاهبداغي
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 12689
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1







مگسي را كشتم
نه به اين جرم كه حيوان پليدي است،بد است
و نه چون نسبت سودش به ضرر يك به صد است
طفل معصوم ، به دور سر من مي چرخيد
به خيالش قندم،
اي دو صد نور به قبرش بارد
مگس خوبي بود...
من به اين جرم كه از ياد تو بيرونم كرد، آن مگس را كشتم... !


________________________________________________________________


لبخند تو را چند صباحي است نديدم/يک بار دگر خانه ات آباد بگو سيييب


________________________________________________________________


يك خانه و يك ليسانس آي تي دارم
هرجا كه طلب كنيد پارتي دارم
من را به غلامي بپذيريد شما
من تا دو سه سال هم گارانتي دارم!


________________________________________________________________


اين قدر كه گيج مي زنم بعد از تو
خود را به خليج مي زنم بعد از تو
تو جام شراب مي زني بعد از من
من آب هويج مي زنم بعد از تو!


________________________________________________________________


با قهوه، خيال كيك هم مي چسبد
بوييدن ميلك شيك هم مي چسبد
در كشور ما روابط زن با مرد
در حد سلام عليك هم مي چسبد!


________________________________________________________________


آن گاه كه خارج شدم از محدوده
رفتم به در ميكده خواب آلوده
افسوس كه اسم شب فراموشم شد
دادند به جاي مي به من فالوده!


________________________________________________________________


مانند تو كاش دست و پا داشتمي
مجموعه خندق بلا داشتمي
با اين همه اقساط عقب افتاده
يك بانك به نام آريا داشتمي!


________________________________________________________________


اين نام كه در جهان طنين انداز است
البته همين سمند خيلي ناز است
ديروز هزار بار جل الخالق
فرمود به من كه درب خودرو باز است!


________________________________________________________________


هرلحظه زند نفوس بد، مادرزن
باشد همه نقش خود بلد، مادرزن
يك بشكه عسل هم نبود كارگشا
درمشكل حل يك عدد مادرزن!


________________________________________________________________


بوسه از آن جهت بود شيرين
كه نشان محبتي باشد
نزد من بوسه اي بود خوشتر
كه در آن سوءنيتي باشد!


________________________________________________________________


بايد دل من بسوزد و دل بشود
تا اين كه مقابل تو قابل بشود
من شعر سروده ام فقط، شرمنده
در وصف تو بايد آيه نازل بشود!

________________________________________________________________


پرسيد شبي ز حال من  دلدارم
گفتم كه ز رنگ و بوي تو بيزارم
گفتا نكند دو تا شده شلوارت؟
گفتم پ نه پ، فقط تو را من دارم!


________________________________________________________________


گفتيم نگوييم، زبان ول كن نيست
ساكت بنشينيم، دهان ول كن نيست
شش ماه تمام است نخوابيدم من
بيداري اسلاميمان ول كن نيست!


________________________________________________________________


با اين همه قيل و قال آقا تا کي؟
ناممکن من! محال! آقا تا کي؟
چشمي است در انتظار و دستي به دعا
هرجمعه و ضدحال آقا تا کي؟!


________________________________________________________________


شلوارهاشان آمده پايين
دارد چه مي آيد به سرهامان؟
اي دختران غيرتي هشدار!
بعضا بلانسبت پسرهامان!..

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ادامه مطلب : <-TagName->
نوشته شده توسط hamidreza shahbodaghi در شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, |






تبليغات

.



تمامي حقوق اين وب براي♥اس ام اس - فان♥ ஜღ♥ღஜ محفوظ مي باشد

ابزار هدايت به بالاي صفحه